Reklam Alanı (970x90)
login Giriş Yap
Son Dakika
Reklam Alanı 728×90
SPOR 18 Mayıs 2026 - 13:53 schedule 3 dk okuma HABER: MEHMET EMİN COŞKUNDERE

Başkan Torun’dan Teşekkür

Çarşambaspor Başkanı Muhammet Ali Torun, Çankırı FK karşılaşmasında kendilerini dostça ağırlayan Çankırılı tüm protokol üyelerine teşekkür etti.

Yazı Boyutu:
Başkan Torun’dan Teşekkür

Çarşambaspor’un Çankırı FK’yı seri penaltı atışları sonucu 5-4 mağlup ederek Bölgesel Amatör Lig(BAL) Play-Off Finaline kalmasının ardından açıklama yapan Çarşambaspor Kulübü Başkanı Muhammet Ali Torun, “Çankırı Futbol Kulübü ile oynadığımız çekişmeli geçen karşılaşma neticesinde normal süresi 0-0, uzatmaları 1-1 biten karşılaşmada Çarşambasporumuz seri penaltı atışları neticesinde 5-4 galip gelerek 3. Lig hedefine bir adım daha yaklaştı. Ben özellikle Çankırı Valimiz Sayın Hüseyin Çakırtaş, AK Parti Grup Başkanvekili ve Çankırı Milletvekilimiz Sayın Muhammet Emin Akbaşoğlu, MHP Genel Başkan Yardımcısı ve Çankırı Milletvekilimiz Sayın Doç. Dr. Pelin Yılık, Çankırı Belediye Başkanımız Sayın İsmail Hakkı Esen, Jandarma Kıdemli Albay Sayın Serhat Demiral, Çankırı Futbol Kulübü Başkanımız Sayın Hakan Dereli, siyasi parti temsilcileri, Çankırı Futbul Yönetim Kurulu Üyelerine başta olmak üzere tüm protokol üyelerine ve emniyet mensuplarına ve bizleri bu zorlu karşılaşmada yalnız bırakmayan Çarşamba Belediye Başkanımız Sayın Hüseyin Dündar’a, AK Parti Çarşamba İlçe Başkanımız Sayın Ersin Sandıkcı’ya, Ankara Samsunlular Federasyonu(ASFED) Başkanımız Sayın Osman Yılmaz’a ve ne olursa olsun her zaman yanımızda ve itici gücümüz olarak Çankırı deplasmanında da tribünde görevini fazlası ile yapan Çarşambasporlu taraftarlarımıza teşekkür ediyorum” şeklinde konuştu.

ÇANKIRILI TARAFTARA ELEŞTİRİ

Çarşambaspor Kulübü Başkanı Muhammet Ali Torun, taraftarların sergilemiş olduğu tavrın da kendilerini fazlası ile rahatsız ettiğini belirterek, “Futbol bir spor dalı rekabet sahada olmalıdır. Çankırılı taraftarların takımımızın kaldığı otelin önüne geldiği görüntüleri tüm sporseverler gördü. Ertesi gün bir tabuta Çarşambaspor logosu koyulan bir görüntü daha sosyal medyaya düştü. Sporda bunların yeri yok ve bu görüntüleri tasvip etmiyoruz. Bizleri stadyumda dostça misafir eden protokole teşekkür ederken, Çankırı FK taraftarlarını ise kınıyoruz” diyerek tepkisini dile getirdi.

3. LİG’E BİR ADIM KALDI

Çarşambaspor Başkanı Torun, 3. Lig’e sadece bir adımlarının kaldığını söyleyerek sözlerini şu şekilde sonlandırdı:

“Zorlu geçen bir sezonun ve yarı final karşılaşmasının ardından artık Play-Off Finalindeyiz. 22-23-24 Mayıs tarihlerinde Manisa’da ya da İzmir’de oynayacağımız final karşılaşması ile inşallah karşılaşmayı kazanarak Çarşambasporumuzu, şehrimizin markası olan takımımızı tekrar 3. Lig’e çıkaracağız.”

Bu haberi paylaş:

chat_bubble Yorumlar 0

İlk yorumu siz yapın!
cookie

Çerez Kullanımı

Web sitemizde size en iyi deneyimi sunmak için çerezler kullanıyoruz. Siteyi kullanmaya devam ederek Gizlilik Politikamızı ve Çerez Politikamızı kabul etmiş olursunuz.