Çarşambaspor'un iyi bir ivme yakaladığını söyleyen İsmail Karaoğlu,” Yakaladığımız bu çıkış performansını, Çarşambadaki dinamiklerin, yani belediyenin, kaymakamlığın, sivil toplum örgütlerinin, muhtarların hepsinin bir araya gelerek birlik olması gerekiyor. Şu anda bir hava yakaladık. Çarşambaspor eski bir camia” diye konuştu.
Çarşambaspor’un eski oyuncusu ve antrenörü olduğunu vurgulayarak Çarşambasporun başarılarından bahseden Karaoğlu,” Çarşambaspor'un şu anda bir patenti var. Bu duruma gelmesinde de çok kişinin emeği var. Artık son maça geldik. Burada herkesin birlik beraberlik içinde olarak bir beraberliğin yakalanması gerekiyor şehirde. Tek maç kaldı, tek maçların favorisi yok. Özellikle Çankırı Çarşamba maçında favori Çankırı'ydı. Çünkü protokol, seyirci, ekonomik artılar onlarda ama tek maçlı sistemde favori olmuyor. Oradan güzel bir galibiyetle döndük. Çarşamba şu anda tek maça kaldı. Ben orada profesyonel futbol oynadım. Çarşambaspor benden önce ikinci ligde de oynadı. Biz artık burada takıma sahip çıkacağız. Çarşambanın ileri gelenleri, dinamikleri harekete geçerek bu takımı çıkarmak istiyoruz”dedi.
Play-off finalinde karşılaşacağı takımın içerisinde karışıklık olduğunu belirten Karaoğlu,” Birinci grupta biraz karşılık var. İki tane takım küme düştü orada. Futbol Federasyonu bu şekilde bir karar verdi. Şimdi orada bizim kendi kurumumuzdaki gibi 4 takım kendi arasında oynayacak. Sonra Bitlis'te 1. olan takımla oynayacak. Çıkan takım bizimle oynayacak. Yani orada şu anda Bitlis lider gözüküyor kendi kurumunda ama tabi çıkan takım belli değil“ ifadelerini kullandı.
Sahada göze hoş gelmese bile sonuca giden bir futbol oynuyoruz diyen eski oyuncu,”Buradaki bizim yani benim kendi görüşüm aynı sistemle biraz daha canlanmalı çünkü bazı oyuncu performanslarında çok düşüklükler var. Bu son Çankırı maçında biz bunu gördük. Bazı oyuncuların performansı yüksek bazıları düşük. Çarşamba burada o dinamikleri harekete geçirerek hem seyirci potansiyelini hem primini destekleyici rol alırsa biz büyük ihtimalle artık kim çıkarsa çıksın, alırız” dedi.
Finalde oynanacak maçın yakın yerlerde olmasını talep eden Karaoğlu,” İzmir değil de Ankara gibi yakın yerler olursa seyirci potansiyelimiz daha fazla olacağını düşünüyorum. Çünkü taraftarımız bizim var. Özellikle Ankara gibi yerde Samsunlular da var. Burada mesela biz kendi imkanlarımıza gidiyoruz. Ama yakın olursa tabi ulaşım açısından kolaylık olur ve seyircimiz fazla olur. Benim buradaki düşüncem, Çarşambaspor şanslı. Ben yine son maçta da şansımızın bizden olacağını tahmin ediyorum. Yani bu takım haketti. Çünkü bu Çarşambaspor'un geçmişi var. Biz bunu hak ediyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.
Reklam Alanı 728×90
Çarşambaspor’un Eski Oyuncusundan Değerlendirme
Play-off finallerinde sıkı bir tempoyla çalışan Çarşambaspor, Bitlis 1916 FSK ile oynayacak takımın galibini heyecanla bekliyor. Çarşambaspor'un eski oyuncusu ve antrenörlüğünü yapan İsmail Karaoğlu Çarşambaspor’un güncel durumu ile ilgili bazı detaylar verdi.
Yazı Boyutu:
Bu haberi paylaş:
Yorumlar 0
Teşekkürler!
Yorumunuz başarıyla gönderildi ve yönetici onayı bekliyor.
İlk yorumu siz yapın!