Göztepe Teknik Direktörü Stanimir Stoilov, Samsunspor mağlubiyetinin ardından üzgün olduklarını belirterek, "Avrupa hedefimize ulaşmak istiyorduk. Hedefi sezon başında ben koymuştum. Bunun için çok çalıştık ve mücadele ettik. Maalesef bu olmadı" dedi.
Trendyol Süper Lig’in son haftasında deplasmanda Samsunspor'a mağlup olan Göztepe'de Teknik Direktör Stanimir Stoilov, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında açıklamalarda bulundu. Karşılaşmayı iki farklı bölümde değerlendiren Stoilov, "Bugün benim adıma maçın iki farklı kısmı var. Birincisi kırmızı karttan öncesi. Bu ana kadar rakip golü buldu. Maçın kırılma noktası buydu. İkincisi de kırmızı karttan sonrasıydı. Kırmızı karttan sonra oyun düzenimizi kaybettik. Sonrasında da Samsunspor golleri buldu. Rakip fırsatları değerlendirdi ama biz değerlendiremedik" diye konuştu.
"Gelecek sezon için doğru stratejiyi oluşturmamız gerekiyor"
Mağlubiyetten dolayı büyük üzüntü duyduklarını ancak genel anlamda iyi bir sezonu geride bıraktıklarını ifade eden Bulgar çalıştırıcı, "Bence Göztepe adına genel anlamda baktığımızda iyi bir sezon geçirdiğimizi düşünüyorum. Geçen sezona göre ligi daha yukarıda bitirdik. Şimdi ise gelecek sezon için doğru kararlar almamız gerekiyor. Doğru stratejiyi oluşturmamız gerekiyor. Gelecek sezon için en doğru kararları almamız gerekiyor. Mağlubiyetten dolayı çok üzgünüz" ifadelerini kullandı.
Reklam Alanı 728×90
Göztepe Teknik Direktörü Stoilov
Avrupa Hedefimize Ulaşmak İstiyorduk Maalesef Olmadı
Yazı Boyutu:
Bu haberi paylaş:
Yorumlar 0
Teşekkürler!
Yorumunuz başarıyla gönderildi ve yönetici onayı bekliyor.
İlk yorumu siz yapın!