Kırmızı-beyazlı formaya veda eden Kaptan Zeki Yavru Samsunspor’da yaşadığı sevinçleri, hüzünleri ve dostlukları kelimelerle tarif etmenin mümkün olmadığını belirterek Samsunspor’un hayatında çok özel bir yere sahip olacağını ifade etti.
BUNDAN SONRA DA KALBİM HEP SAMSUNSPOR'LA ATACAK
Samsunspor’un kapısından girdiği ilk günden itibaren inanılmaz duygular yaşadığını belirten Samsunspor takım kaptanı Zeki Yavru “Sevinçler, hüzünler, birliktelikler, arkadaşlıklar, dostluklar… Kelimelerle tarif edilemez duygular yaşadım. Tabii ki çok mutluyum, çok gururluyum. Ben olduğum gibi ailem ve sevdiklerim de aynı şekilde. Çünkü burada inanılmaz anılar biriktirdik. Başkanımızla, takım arkadaşlarımızla hep birlikte unutulmaz günler yaşadık. Dünyanın bir ucuna, Avrupa deplasmanlarına gittik. Bunların hepsini anlatsam sayfalar yetmez diyebilirim. Benim için burası çok başka bir yer. Artık bu şehir her zaman kalbimin baş köşesinde olacak. Bundan sonra da kalbim hep Samsunspor’la atacak”diye konuştu.
BU ŞEHRİ VE BU CAMİAYI SAHİPLENDİM
Sokağa çıktığı zaman yediden yetmişe insanların göstermiş olduğu sevgi ve saygının asla unutulmaz olduğunu ifade eden Yavru, “Bunu tarif etmem gerçekten mümkün değil. Bu benim için çok büyük bir mutluluk. O yüzden bu şehri çok seviyorum. Hepimiz emek verdik. Herkes hakkını helal etsin. Bütün camiaya, taraftarlarımıza, kulüpte çalışan tüm personelimize çok teşekkür ediyorum. Sizler aracılığıyla herkese selamlarımı ve sevgilerimi gönderiyorum. Belki birebir vedalaşamadığım insanlar olacak, onlara da buradan sevgilerimi iletiyorum.Erzurumlu İbrahim Hakkı’nın bir sözü var: “Mevla görelim neyler, neylerse güzel eyler.” Şimdi yeni bir yola çıkacağız, bakalım ne olacak. Hakkımızda hayırlısı olsun. İlk geldiğimden beri biliyorsunuz, sürekli söylüyordum; ben artık biraz Samsunlu oldum. Çünkü beni çok büyük bir sevgiyle sahiplendiler. Ben de aynı şekilde bu şehri ve bu camiayı sahiplendim. Her zaman dosdoğru olmaya çalıştım, bu takım için elimden geleni sonuna kadar vermeye çalıştım. Mütevazı olamayacağım; yapmam gereken her şeyi yaptığımı düşünüyorum”dedi.
BU TAKIMI SONUNA KADAR DESTEKLEMEYE DEVAM ETSİNLER
Bazen ayrılıklar da futbolun bir parçası olduğunu söyleyen Kaptan Yavru, “Sonuçta biz gelip geçiciyiz, bu camialar kalıcı. Bugün biz varız, yarın başkaları olacak. Her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bizim de burada bir günümüzün sonu gelecekti. Gönül isterdi ki farklı şekilde olsun ama bunda da vardır bir hayır. Sıkıntı yok. Taraftarlarımıza çok ama çok teşekkür ediyorum. Onların gözlerindeki mutluluğu görmek, bir futbolcunun hayatında yaşayabileceği en güzel duygulardan biri. Bunu tarif etmem gerçekten mümkün değil. Bu şehirde bunları yaşadığım için çok gururluyum, çok mutluyum. Herkese minnettarım, hepsine şükranlarımı sunuyorum. Allah yardımcıları olsun. İnşallah bu takımla birlikte nice başarılara şahit olurlar. Bu takımı sonuna kadar desteklemeye devam etsinler”ifadelerini kullandı.
KULÜBÜMÜZ GENÇLEŞMEYE GİTMEK İSTEDİKLERİNİ SÖYLEDİ
Zeki yavru sözlerine şöyle devam etti;
“Yaklaşık 10 gün öncesine kadar olumsuz bir durum yoktu. Zaten Samsunspor’da hiçbir zaman maddiyatla ilgili bir problem yaşamadım, böyle bir anlaşmazlık da olmadı. Kulübümüz gençleşmeye gitmek istediklerini söyledi. Ben de buna saygı duydum çünkü bunlar futbolda olabilen şeyler. Dün açıklandı, ben de dün öğrendim. Yapacak bir şey yok. Buradaki hikâyemiz maalesef sona erdi. Ama bundan sonrası için dediğim gibi, her şey çok yeni. Yarından itibaren ne olacağına bakacağız. Hep birlikte göreceğiz. Hayırlısı olsun.”