Trendyol Süper Lig’in son haftasında sahasında Göztepe'yi mağlup eden Samsunspor'da Teknik Direktör Thorsten Fink, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında mücadeleyi değerlendirdi. Karşılaşmada hem topa sahip olma hem de geçiş oyununda etkili bir performans ortaya koyduklarını belirten Fink, "Bugün herhangi bir iddiamız olmadan oynadık. Karşılaşmayı gol yemeden tamamlamış olmaktan dolayı mutluyum. 51 puan bence fena bir puan değil. Takımım senenin genelinde sezona çok iyi başlayan, sakatlıklar ve düşüş gösteren dönemleri de olan bir grafik çizdi. Şimdi de harika bir takıma sahip olduğumuzu düşünüyorum" şeklinde konuştu.
"Yeni sezon için iyi bir takım kurmamız gerekiyor"
Gelecek sezon planlamasına ve takımdan ayrılacak isimlere de değinen tecrübeli çalıştırıcı, şu ifadeleri kullandı:
"Bizden ayrılacak olan hocalar ve oyunculara teşekkür ediyorum. Bazı kulüpler oyuncularımızı isteyecek, tekliflerde bulunacaklardır. Ayrılan oyuncularımıza teşekkür ediyoruz. Şimdiye kadar iyi bir takım olduğumuzu gösterdik. Bana da bu fırsatı verdikleri için başkanımıza ve kulübümüze teşekkür ediyorum. Hangi oyuncularımızı alacağımızı scout ekibimiz belirleyecek ve bize bildirecek. Yeni sezon için iyi bir takım kurmamız gerekiyor."
Reklam Alanı 728×90
Samsunspor Teknik Direktörü Fink: "Harika Bir Performansla Sezonu Tamamladık
Samsunspor Teknik Direktörü Thorsten Fink, Göztepe galibiyetinin ardından yaptığı açıklamada, "Bugün çok şey oldu. Harika bir sonuçla ve çok iyi bir performansla sezonu tamamladık" dedi.
Yazı Boyutu:
Bu haberi paylaş:
Yorumlar 0
Teşekkürler!
Yorumunuz başarıyla gönderildi ve yönetici onayı bekliyor.
İlk yorumu siz yapın!