Samsunspor, Trendyol Süper Lig’in son haftasında oynayacağı Göztepe maçı hazırlıkları kapsamında sezonun son antrenmanını kapılarını öğrencilere açarak gerçekleştirdi. Samsun 19 Mayıs Stadyumu’nda düzenlenen etkinliğe çeşitli okullardan yüzlerce öğrenci katılarak futbolculara sevgi gösterisinde bulundu. Renkli görüntülerin oluştuğu antrenmanda minik taraftarlar, hayranı oldukları futbolcuları yakından görme fırsatı yakaladı.
“GELECEĞİMİZ GENÇLERDE”
Antrenman öncesi basın mensuplarına açıklamalarda bulunan Samsunspor Başkan Vekili Veysel Bilen, gençlerin ilgisinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Bilen, "Bugün yaptığımız bu antrenman, yarın oynayacağımız Göztepe maçının provası niteliğinde. Öncelikle takımımıza gönülden başarılar diliyoruz. Sezon boyunca okullarımızdan yoğun talep aldık. Sayın Başkanımızın talimatlarıyla, ilkokul çağından başlayarak bu şehrin çocuklarını Samsunsporlu yapmak adına ciddi çalışmalar yürütüyoruz" diye konuştu.
Yoğun maç trafiği nedeniyle okul ziyaretlerine kısıtlı zaman ayırabildiklerini ifade eden Bilen, "Sportif direktörümüzün de onayıyla sezonun son idmanını, özellikle 19 Mayıs haftası olması sebebiyle gençlerimize açmak istedik. Gördüğünüz gibi çok coşkulu bir atmosfer var. Onlarla gurur duyuyoruz, çünkü yarınımız ve geleceğimiz onlar. Bu tabloyu gördükçe Samsunspor’un geleceğinin çok parlak olduğunu düşünüyorum" ifadelerini kullandı.
“ŞAMPİYONLAR LİGİ MÜZİĞİ BU STATTA ÇALACAK”
Başkan Yüksel Yıldırım’ın vizyonu doğrultusunda büyük hedefleri olduğunu vurgulayan Veysel Bilen, Şampiyonlar Ligi vurgusu yaparak şunları söyledi: "İnşallah önümüzdeki yıllarda bugün bu idmanı izleyen gençler arasından Samsunspor formasını giyip sahada mücadele edecek sporcular çıkacak. Bizim en büyük arzumuz bu. Ümit ediyorum ki Başkanımızın da her fırsatta dile getirdiği gibi; bu gençler bir gün bu statta Şampiyonlar Ligi müziğini dinleme fırsatı bulacaklar."
19 MAYIS KUTLAMASI
Konuşmasının sonunda yağışlı havaya rağmen antrenmanı takip eden basın mensuplarına teşekkür eden Bilen, "Sezon boyunca göstermiş olduğunuz destek için teşekkür ediyorum. Ayrıca tüm öğrencilerimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı sevgi ve saygıyla kutluyorum" diyerek sözlerini tamamladı.