Kırmızı-beyazlı kulübün resmi X (Twitter) hesabı üzerinden paylaşılan mesajda, Çarşambaspor'un Çankırı FK karşısında elde ettiği kritik zafere vurgu yapıldı. Samsunspor tarafından paylaşılan tebrik mesajında şu ifadelere yer verildi:
"Tebrikler Çarşambaspor! Bölgesel Amatör Lig'in Play-Off aşamasında mücadele eden Samsunumuzun takımı Çarşambaspor, rakibi Çankırı FK karşısında penaltılar sonucu 4-5'lik skorla galip gelerek adını finale yazdırdı. 3. Lig'e yükselme yolunda son bir maçı kalan Çarşambaspor'a finalde sonsuz başarılar diliyoruz."
Yeşil-beyazlı ekibin penaltı atışları neticesinde adını finale yazdırması, şehirde büyük bir sevinç dalgası oluşturdu.